Odett bemutatta!
2014. április 14. írta: Kászon Tomi

Odett bemutatta!

1011812_10152174311589055_7341596924765025217_n.jpgA nagyközönség az Akvárium Klubban hallhatta először élőben, Odett kisasszony új dalait.

Egy lemezbemutató koncert előtt általában kettős érzések kavarognak az emberben. Ez most sem volt másképp. Éppenséggel azért, mert Polgár Odett - Csillagtérkép című lemezén ugyanúgy megtalálhatók a már ismert slágerek, mint a friss ropogós track-ek. 

A jegyemen ez állt, mint kezdési időpont: Április 11. 20:04 Nofene… gondoltam ez lesz az új Akvárium Klub védjegye, hogy a jól megszokott kezdési időpontoktól eltérően, ők mostantól ilyen furcsaságokkal fognak meglepni minket… :D Persze gyors utánajárást követően kiderült, hogy a kapunyitás 20 óra, míg a hivatalos kezdés 21 óra lesz aznap.

Természetesen Odett a koncert előtti napokban közkedvelt interjú alany volt a zenével foglalkozó internetes magazinoknál (is). A Quartnak adott interjújában kifejtette, hogy miként is kell elképzelni az új lemezt, illetve milyen koncepcióban készültek a dalok. Plusz számos érdekességet tudhatunk meg tőle, azonban egy dolog nekem nagyon tetszett, még hozzá ez:

 Iszonyúan rányomom a saját egyéniségemet a dalaimra, bárkivel dolgozzak is együtt. A dallamba eleve nem engedek beleszólást, ha csak valaki nem tud jobbat, és most ebben a lemezben ez jött ki. Én most egy jó popalbumot szerettem volna csinálni, és úgy érzem, hogy sikerült is, noha tudom, hogy még lehet tovább is fejlődni innét. 

No igen, azt hiszem mi rajongók ezt belül tudtuk is, hogy ő valójában ilyen. Saját egyéniségét „rábélyegzi” az adott dallam világra, és azt hiszem sokan ezért is imádjuk oly nagyon.

Az esti 9 órás kezdés teljesen rendben lévő időpont volt, se túl korán, se túl későn. Az Akvárium Klub újdonsült KisHall-ja pedig tökéletes helyszínnek bizonyult, persze ez csak koncert közben derülhetett ki. A jegykezelő pontnál a tikett, tábla gépes (emberek hol tartunk!) beolvasása után, a csinos hölgyek jóvoltából máris kezemben tudhattam Odettünk lemezét. A kezdés előtti „feszült” csendet egy igen csak erőteljes mély dob? hang törte meg (azt hiszem a nézősereg nagy része egy kisebbfajta infarktuson is átesett… :D) Ekkor már tudtuk, hogy nincs megállás, és indulhat a pörgés. A kezdés után még szépen szivárgott be a hallgatóság a terembe, így elmondható, hogy a klub kisebbik helysége több mint háromnegyed részt megtelt. Ennek legbelül én is nagyon örültem, ugyanis egy ilyen előadó megérdemli azt, hogy jelenlétünkkel támogassuk őt. A közönség nehezen indult be, Odett próbálta is a számok közti szünetben apró kis beszólásokkal felkelteni az érdeklődést. Mint például azzal, hogy a színpadképhez tartozó kis kalitkából repült ki elénk.

A koncert eleje után éreztem, hogy nekem bizony az első sorokban a helyem, úgyhogy egy pörgős szám alatt, álcázott tánclépésekkel, hipp-hopp be is kerültem a „tomboldába”. :) Az új és a régebbi népszerű slágerek után a művésznő úgy döntött, hogy eljött az idő egy rég várt cselekedetre: Úszni a fejek fölött, tehát jöhetett a stage diving!  

Vagány amazonunk nem is tétlenkedett, belekezdett a Van az a pillanat c. számba, és a dal közepe felé már a rajongók közt volt. Jómagam telefonon egy pillanat erejéig meg is örökítettem, ám mikor láttam, hogy felém közeledik, akkor gyorsan odaugrottam, és a Polgárék aranytorkú hölgyeményét finoman továbbítottam a színpad előtt állók felé. :)

A lemezbemutató záró akkordjaként még kétszer is visszajött nekünk énekelni egyet, majd boldogan megköszönte az estét, bár ezt inkább mi köszöntük, de nagyon!

A koncert után még dedikálás is volt, azonban erről sajnos lemaradtam. Amikor utólag megtudtam, hogy még beszélgetni is lehetett az énekesnővel… Hát had ne mondjam mit éreztem… :) Erre mondják azt, hogy mindenből tanul az ember.

A Csillagtérkép lemezről pedig csak szuperlatívuszokban lehet beszélni. Odett olyat csinált, mint még soha. Két szóval tudnám körülírni ezt az egészet: Életrevalóan bájos!

Engedjétek meg, hogy egy kicsit bohókásan, amolyan Forrest Gump-osan fejezzem be: Odett te vagy a legkedvencebb kedvencem!

További videók:

Kép forrása: Wlcsek Andras Photography

 

A bejegyzés trackback címe:

https://9046.blog.hu/api/trackback/id/tr436027961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása